A.H.S SAHAL ENTERPRISE

05 April 2012, Saturday


Assalamualaikum...
haaa... hari ni aku nk kongsi citer ngan hampa suma pasai
A.H.S SAHAL ENTERPRISE a.k.a my famili bisnes
Perasan kan dr mula aku tulis aku dok sebut A.H.S SAHAL ENTERPRISE
mai sini nk citer apa ada dengan A.H.S SAHAL ENTERPRISE =)


A.H.S SAHAL ENTERPRISE
apa maksud di sebalik nama ini.....
Abd @ Ani (Mak)
Halim @ Halim (Abah)
Shaffie @ Syuhada+Syuzana+Syuhairi+Syuzaini (Adik-beradik)

SAriah
HALim

Enterprise


Famili Bussiness

nama nie dah lama dah ditubuhkan.. 
sejak abah beniaga kat Guaq Chempedak lg...
Abah ni dia sorg yg suka beniaga...
org kata kaki meniaga lah... hehehee
dari tahun 1990 lagi abah dok meniaga...
yg nmpk ikut jejak abah ni semestinya KAK LONG.. hehe
aku mmg suka sgt meniaga...
dah lama dah aku dok minta abah bukak kedai...
sbb sblm aku just bt stor kecik2 ja kat umah aku..
just jual BARANGAN FROZEN (daging import, supply barang2 buger)
ALHAMDULILLAH...
berkat bantuan suma ahli keluarga...sekarang kami dah ada kedai sendiri...
tp kecil-kecilan saja lah... :)

secara rasminya PASAR MINI A.H.S SAHAL ENTERPRISE beroperasi sepenuhnya pada 06 JUN 2011
MENJUAL/MEMBEKAL MAKANAN SEJUK BEKU 
+ BARANG-BARANG RUNCIT








Semoga perniagaan ini akan terus kekal dan bertambah maju :)
 ANGAN-ANGAN kak long nak buka pasaraya.. hehee....
mudah-mudahan angan-angan ini menjadi kenyataan :)

====================================

No comments:

Post a Comment