MOA vs ALAMANDA =)

23 April 2012, Monday


Assalamualaikum....
Selamat Tengah hari..
apa habaq suma?? harap2 sihat la nooo...
hummm........
dh banyak hari aku x update belog nie...
almaklumlah... bz ngan assgmnt yang x habis2 niee... :)
lega bila 1 presentation dh selesai..
bru 1... ada 2 lg presentation yang menanti...
paling risau subjek MIKROEKONOMI lah...
40% tuuu tuk projek paper diaa... adeh!! berat2....
tjk yg group aku bt AYAM... hahahaa....

apa ada ngan AYAM?????... haaaa....
tu la yg kami nk kaji tu....
aku group ngan SHA...
alhamdulillah, kami dah dapatkan data2 ayam tu...
msa cuti hari tu aku dapatkan dekat FAMA Alor Staq..
tp x cukup lagi...
Rabu lepas (18/4/2012) kami p Jabatan Veterina kat Putrajaya pulak..
main redah ja sbnrnya p jabatan tu.. hahaa
seb bek x sesat...
kami p MEREMPIT dr UKM sampai MOA..
mmg dasyat lah sha bw moto.. 
dr bangi sampai putrajaya 10 Minit ja dia bw..
aku dok blkng rasa nk terbang pon ada... hahahahhaa
dok line sblh kanan jaa... 
tu yang leh sampai MOA tepat pada waktunyaa...:p
kalu aku yg bawa 30 minit kemudian bru sampai...hek3...
nmpk ja aku mcm brani.. tp penakut kitt..:p

Sampai ja sana kami jumpa En. Shamsuri..
nampak muka garang.. tp sbnrnya hati baikk.. hehe
TQ kepada Encik Sham atas kerjasama yang diberikan :)
dpt 1 buku laporan dari MOA..
x yang dah search2 internet cr data.. hehhee

Alhamdulillah....akhirnya, suma data dh dpt..
cuma tggl nk progress ja..
mcm mna nk progress ek??? blur tiba2...
esk (24/4/2012)  nk kena jumpa PROF Fauzi la jwpnnyaa...
tanya pendapat diaa..
harap2 dia ada msa lah....
actually,,,,
x banyk pon slide yg dia minta...
Max 10 slide je...
tp isi kena padat... hohoho....
tu yg pening tu nk dpt isi yang betui2 berkualiti...
mudah2an sumanya akn berjalan lancar...
harap2 projek km diterima & berjalan dgn lancar :)

GOOD LUCK 4 ME & SHA =)

jom2 tgk pic kami....
apa yang kami buat lepas p Jabatan Veterina.. hahahaa

Akhirnya jumpa jugak MOA... hehe

break+lunch at RasaMas Alamanda

Durian Belanda + Oreo

SHA + HADA =)
hahaha... sempat lagi posing tuu...
time ni kui 12 tgh hr... hahaha


Ratu Posing.. hahaha... 




No comments:

Post a Comment