♥ 10 11 12 ♥



Assalamualaikum... Morning Friend :)
cantikkan tarikh hari ini...
10-11-12
mesti ramai weeding yang akan berlangsung hari ini..
kepada yang akan menamatkan zaman bujang pada hari ini
 aku ucapkan 
♥ SELAMAT PENGANTIN BARU 
Insyaallah, sampai masanya nanti aku akan menamatkan zaman bujang aku pulakk.. hehehe :)
Aku berharap hari ini dan hari-hari berikutnya aku akan sentiasa:
GEMBIRA
CERIA
BAHAGIA
dan yang paling penting aku akan sentiasa 
TERSENYUM :)

Untuk awak..

"Menjadi cinta pertama kepada seseorang 
adalah sesuatu yang hebat,
tetapi 
menjadi cinta yang terakhir adalah jauh lebih sempurna"


Awak....

Bila pertama kali kita jumpa...
secara jujurnya tak pernah saya terfikir
yang awak akan jadi begitu penting dalam hidup saya :)


Saya nak Awak tahu....

walaupun saya bukan cinta pertama awak.. 
tetapi....
saya harap saya adalah cinta terakhir dalam hidup awak.. :)

SHMM


No comments:

Post a Comment