♥ RENDANG AYAM ADABI ♥

03 Disember 2012, Isnin

Assalamualaikumm...
Selamat Malam semua :)
dah dinner ka belom??
aku dah siap dinner dah... kui 6.30 td lg..
makan KATEW TOMYAM dgn roomate aku..
dinner awai sbb lapaqq awai hari ni... hehehe

lama aku x update belog niee...
hari nk update menu LUNCH aku dgn roomate aku...
1st time aku makan lauk segera a.k.a dalam tin...
kalu sardin tin pon aku akan masak balik..
ini.. buka2 penutup terus makan....

hari ni aku try RENDANG AYAM cap ADABI.. hehehe
not bad lah rasa diaa...
tp kalu panaskan rendang nie mesti lagi sedap :)

dalam hati time niee....
"sedap ke tak rendang niee"
tp Alhamdulillah sedap rasanya :)
nyummm nyummm....
ready nk makan dah niee..  

 nasi dah nk habis bru jumpa kentang... :)

next time leh makan sambil bilis pulak...
x makan dgn nasi dapat makan dgn roti pon sedap niee :)
pas nie leh lah buat "stok" dalam bilikk
time2 malas nk kuar tapau makanan.. hari ujan.. ada juga menu nak makan :)
tp yang penting mesti makan dgn roomate saya...
adik MASTURA.. ^__^

No comments:

Post a Comment