Perkampungan Orang Asli + Koservasi Gajah kebangsaan Kuala Gandah, Pahang

05 Mei 2012, Saturday



Assalamualaikum...
Selamat Tengah Hari semua..
apa plan ampa ujung2 minggu nie??
aku cam besa lah... lepak2 dalam bilik je (kolej keris mas)..
 siapkan assgmnt.. 
sambil2 tu download la citer2 yang best tuk jadi tontonan masa makan... hehe
almaklumlah.. x dak tv kan... :)

haaa.... aku nk kongsi ngan hampa suma ni...
ujung mggu lepas 28 April 2012 (Sabtu)...
aku dengan budak2 kelas aku p Perkampungan Orang Asli, Kuala Gandah Pahang..
kami p disebabkan projek kelas tuk subjek EKONOMI DASAR SOSIAL..
20% tuk projek nii.. tinggi jugak tuu.. 

bertolak dari UKM lbh kurang kui 8 jugak la..
sampai sana dlm kui 10.30..
Alhamdulillah.. semuanya berjalan dengan baik dan lancar..
kami sampai kat UKM blk lbh kurang pukui 7 malam..
balik tu apa lagi...
lena x hingat apa dah laa... letihh punya pasai.... dengan panas teriknya kat sana

apa2 pon aku happy kat sana...
dpt kenal kawan2 dengan lbh rapat :)
TQ semua bg komitmen yang baik..
keep in touch.. jgn lupa kenangan kita noo... hehee

JOM JOM tgk beberapa gambar sepanjang aktiviti kami kat sana...

Geng Pendidikan
~zaki, hazel, aku, sha, siti, fizah~
bergambar bersama Orang2 Asli

Nasi Ayam menu tgh hr kami :)

aktiviti melukis untuk kanak-kanak..
sesi interview.. 
peace :)
jom2 tgk gajah... hehee
Gajah yg paling tuaa...
walaupun letih tp still tersenyum :)

Pemeriksaan kesihatan tuk org asli

Rumah Orang Asli
Girl-girl amek gambr.. hehe
Nama budak2 kelas =)
 golongan remaja org asli
with Dr. Doris n Shida


TAMAT :P
...............................................................

No comments:

Post a Comment