Di Sebalik Namaku

by : Nor Aishah Mohamed


SYUHADA ABD HALIM

Sejakku bertemu dengan dirimu
Yang ku terlihat tiada bezanya dengan yang tersirat
Untukku simpan wajahmu di hatiku, dapatkah?
Hanya seketika kurakamkan kenangan kita jauh dibenak
Adakah masih ada ingatan untukku meskipun ku tiada lagi denganmu
Doaku sentiasa mengiringmu agar dikau selalu ceria dan bahagia
Antara mereka-mereka aku bukanlah yang terbaik untukmu, tapi aku cuba untuk jadi yang terbaik untukmu sedaya upanyaku

Ayah ibu sentiasa merestuimu
Bukannya kau tak tahu, kasih mereka terlalu dalam untukmu
Demikianlah kasih ayah dan ibu, terlalu bernilai untuk dipersiakan
maka,

Hargailah mereka sepenuh hatimu, seluruh jiwamu
Agar hidupmu sentiasa mendapat keredhaan Ilahi dan beroleh keberkatan dariNya
Lambat atau cepat, masa tetap akan pergi, namun
Ingatlah, selagi hayat dikandung badan, selagi itulah ada pengorbanan
Maka, janganlah kau berputus asa andai kebahagiaan belum lagi dimilikimu


ada nama mcm muka aku x?? hehe


nak tgk sapa ORANG yang lakar n cipta maksud disebalik nama aku???
meh sini aku nk tunjuk :)


Nor Aishah Mohamed (ShahTeMo)

No comments:

Post a Comment