Pulau Mutiara Char Keowteow & Tomyam Seafood

20 MAY 2012, SUNDAY

Assalamualaikum.... Happy Sunday :)
cuti2 ni hampa dok buat apa???
aku macam besa lah... cuti2 mcm nie siapkan assgnmt...
pejam celik pejam celik tinggal tak sampai 2 minggu ja lagi kuliahh...
pastu start la stdy week....
cepat betui masa jalan....

sementara nak tunggu disccusion start.....
 mai aku nak kongsi 1 lagi tempat makan yang aku rasa menarik dan sedap :)
1st time makan terus jatuh cintaa... hehehee
lagi2 kat tomyam dia tuu...
aku dah lah hantu tomyam... hehehe
nama kedai makan ni
>
<
>
Pulau Mutiara Char Keowteow & Tomyam Seafood

Menu masa 1st time p makan
 KEOWTEOW TOMYAM
*sah-sah lah ni menu aku... hehhee*
 KEOWTEOW GORENG
*My sis menu*

 KHAMIS lepas (17/05/12)....
aku ngan my sis singgah skali lagi makan kat situu..
plan nya nk makan western... 
rupanya kat situ tak dak wastern...
so.. terpaksa lah order menu lain...

ni antara menu yang kami oder
TOMYAM CAMPUR
*tomyam dia mmg 'kaw-kaw' punya*
 TELOQ DADAR 
 AYAM PAPRIK
*ayam paprik dia sedap......*
 KERANG BAKAQ
*boleh tahan jugak kerang bakaq dia*
 NASI PUTIH :p
AIR TEMBIKAI+APPLE
ME & MY SIS

lepas ni aku nak try CHAR KEOWTEOW dia pulak...

==================================== ^_*


No comments:

Post a Comment