THE MINES (Pizza+Dark Shadow)

12 May 2012, Saturday

Assalamualaikum & Selamat Malam Everybody... 
dah banyak hari aku x update belog aku nii..
x sempat... mlm ni baru ada kelapangan ckit...
so, aku nk update la aktiviti yang aku buat malam semalam (11/05/2012)

Semalamknn...... 1st time aku kuaq DATING kalu hampa suma nak tau... 
SI DIA ajak aku p THE MINES tengok wayang + makan pizza...
aku pon apa lagi... setuju je lah kan...
yelahh... bukan senang nk kuaq niee...
lepas Maghrib lebih kurang pukui 7.45 p.m aku gerak di UKM ke THE MINES..
30 minit jugak lah dari UKM... kami merempit jee.. 
senang kit nak cilok-cilok :p
sejukkk ooooo nek moto malam2... ;)

Sampai ja sana lebih kurang dalam pukui 8.15 p.m...
kami terus p beli tiket wayang dulu... 
nasib baik orang x ramai... so x dak la kena beratur panjang...
dok hitung.. belek.. kaji.. last2 kami pilih nak tgk cerita DARK SHADOW
tayangan pukui 9.40 p.m...
dah siap beli tiket kami dok melilau pulak cari Pizza Hut... 
lebih kurang 10 minit jugak la kami dok cari...
dari tingkat 1 naik ke tingkat 2.. naik ke tingkat 3 blk....
rupa-rupanya Pizza Hut tu bersebelahan dgn panggung wayang jaaa.. 
mcm mana lah kami leh x perasan... hahahahaa
kami oder ckit2 je.. sbb dua orang ja makan kann... 
x leh oder banyak2.. nanti membazir.. :)

selesai ja makan.. kami dok berposing amek gambr dulu..
pastu baru masuk panggung..
gambar penting.. bukti yang kami kuaq dating... hahaa
tapi x banyak laa kami amek gambar...


haaaa...... mesti hampa dok tertanya2 siapa SI DIA yang aku maksudkan tuu....

JENGG... JENGG... JENGG....

Inilah dia SI DIA yang aku maksudkan tu... my ROOMATE... hehehehe....
cute kan diaa :) Nama dia MASTURA..asal orang PERLIS... 
so kami x dak masalah komunikasi.. sebab dua2 utara...
senang pahamm...hehehhee

Hai.. Boleh panggil saya MAS :)

 Hai... Boleh panggil saya Hada.. :p

Ni antara menu yang kami oderr....

 aku macam biasa lah... AIS LEMON TEA.. sbb aku x minum ayaq bergas :)

 Hawaiian Supreme
Honey BBQ Wings

amek gambar dulu sebelum masuk panggung wayang... hehehe

Mas & Kak Syu =)

DARK SHADOW

menarik jugak cerita diaa... hehee... lawak pon ada... 
"ehemm ehemm pon ada... so pasti kan x bawa anak-anak tgk citer niii k.... haahahaa :)
leh dikatakan ramai jugak la dalam panggung tuu...
untuk citer DARK SHADOW ni aku bagi 4/5...



SINOPSIS (credit : http://ratingfilmterbaru.blogspot.com)

Tahun 1752, Joshua Collins (Ivan Kaye) dan istrinya memutuskan untuk meninggalkan Liverpool, Inggris untuk memulai hidup baru di Amerika. Sayangnya, melintasi samudera ternyata tak membuat kutukan yang menghinggapi keluarga Collins hilang. Dua dekade berlalu dan kini putra Joshua telah menjadi pewaris Collinwood Manor.

Saat itulah kisah misterius ini dimulai. Barnabas (Johnny Depp), putra Joshua Collins tumbuh menjadi playboy kaya yang berkuasa di Collinsport, Maine. Semuanya berjalan lancar sampai Barnabas bertemu Angelique Bouchard (Eva Green). Angelique adalah seorang penyihir sakti. Saat Barnabas membuat Angelique patah hati, penyihir ini mengutuk Barnabas menjadi vampir dan menguburnya hidup-hidup.

Dua abad kemudian, Barnabas terbebas dari kuburan yang selama ini menjadi penjara baginya. Semuanya telah berubah dan saat Barnabas kembali ke Collinwood Manor, ia mendapati istananya telah berubah menjadi puing-puing. Apakah tak ada lagi yang tersisa dari keluarga Collins? Ternyata tidak. Masih ada Elizabeth Collins Stoddard (Michelle Pfeiffer), Dr. Julia Hoffman (Helena Bonham Carter), Roger Collins (Jonny Lee Miller), Carolyn Stoddard (Chloe Moretz), dan David Collins (Gulliver McGrath).


Pelakon DARK SHADOW 
Barnabas (Johnny Deep)
 Angeligue Bouchard (Eva Green)
Victoria Winters (Bella Heathcote)
 Carolyn Staddard (Chloe Moretz)
Elizabeth Collins Stoddard (Michelle Pfeiffer)

ni tiket wayang kami :)


apa2 pon... TQ kepada si dia.. sbb sudi bagi idea tuk kita tgk wayang & makan PIZZA..
dapat jugak ilangakan tension niee... hehheee.....


============================= ^_*

4 comments:

  1. hehe...best2...terbaiklah...dapat gak ilangkan tensen...asyik terperap kt bilik ja kan....tengkiu gak kak syu...hihi...len kali kita p ag no...wink2!(^^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.... ok2... nnti kita p len... kali ni kita p main bowling pulak... :p

      Delete
  2. Wah...bestnye....syok giler...lenkali leh a merempit ngan sha pulak kan...
    sha pon pegi jugak....THE MINES..
    teringin kan nak makan sosej blackpaper yang de jual kat wayang tu...
    tapi sha p kelmarin...hari Ahad...^^ hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa... boleh aje... nnti kita p merempit dua lak nooo.... :p

      Delete