JUNIOR BLOG + DJ WAN MEMANG BEST!!!

31 Mei 2012, Tuesday

Assalamualaikum & Selamat Tgh Hari... :)
terasa nak update blog lak tengah2 hari mcm nie... hehehe
nak upload pic2 aku dengan adik2 yang aku baru kenai niee
& abg DJ yang memang best!! :)
haa... nk tau dak sapa adik2 baru aku kenai & Abg DJ yang memang best tu???
meh2 kita klik kat nama depa :P
&
aku jumpa adik2 nie dekat Karnival Keusahawanan dan Inovasi, UKM
depa ni bukak gerai Ais Blanded dengan Waffer..
Abg DJ lak aku kenai dalam Laman Muka Buku.. hehe
haa.. ramah2 depa niee... baik2 belaka... hehehe
tak kering gusi dok melepak dengan depa nie..
asyik gelak jaaa.. hehee
lagi2 ada Abg DJ kita yang memeriahkan suasana.. hehee
kalu x sbb abg DJ ni x kenai jugak kak sue dengan adik2 nie..
TQ noo.... abg wan kenaikan sue dengan adik2 yang ceria nie  :)
TQ juga belanja sue makan nasi ayam "katok".. hahaha
tinggal ais krim je abg wan x belanja sue lagi :p
 karok time!!
haha... 1st time aku karok... selalu karok dalam bilik je :p
 posing dengan adik SITI LEHA a.k.a FASHA =)
 Adik Fasha, Adik Zue Bed, Kak Sue :)
 Fasha ni mula2 malu nak karok..
tapi bila dah mula..hurmm... x benti lak dia.. :)
 nie pulak adik Zue bed & adik Husna...
gelak gelak gelak & gelak ja depa niee.. 
ceria selalu :)
 nie lah ABG DJ kami... hehehe
DJ yang sentiasa menceriakan gerai JUNIOR BLOG
DJ yang suka menyakat org...
 adik siti kena buli basuh blander.. hehehe
 Abg DJ menunjukkan bakat niaga :p
cedok jangan x cedok ais tu :p
Abg Wan + Sue :)
jgn lupa mai melawat sue lagi nooo ;)

Kak Sue memang best dapat lepak dgn hampa semua tau...
Nanti kalu selisih dengan kak sue tegoq2 la naaa :)

==kalu ada sapa2 yang nak buat kenduri kendara...
 leh panggil ABG WAN nie jadi DJ :)==

==jangan lupa mai rasa AIS BLANDED & WAFFER Junior Blog...
sedap oooo..... sapa x rasa rugi!!
 gerai depa dekat Fakulti Ekonomi, UKM==


No comments:

Post a Comment