SUP UK AGAIN!!!

28 Mei 2012, Monday

Assalamualaikum.... uiihhh... lama betui x jenguk blog niee... dah hampir seminggu dah.. hehe... almaklumm lah... buzy la katakan.. buzy apa lah agaknya kan??? hek hek hek....  hari sabtu baru2 nie (26/5/12) famili aku mai bangi.. kenduri umah tok teh aku... pastu siapkan assgmnt mana yg tak siap2 lagi tuu... tu yang x dan nak update belog niee... hehee... so,, pagi nie mcm ada masa free ckit.. leh la update aktiviti aku :)

Aku nak citer lagi pasai SUP URAT KETIN.. hehe.. x habis2 lagi kan dengan sup uk ni.. hahhaaaa..... Khamis lepas (14/5/12) aku bawa kawan2 aku lunch kat restoran sup uk niee... kami p 6 orang ja.. kalau nak kenai sapa depa ni.. KLIK je kat nama depa... :)
AishahJassNizamIenaEffy & Hada
depa nak rasa sup tu.. sedap x macam yang aku cakapkan tuu.. hehee..depa berpuas hati lah dengan sup dekat sana... :) 


Tapi.... pas ja pekena sup tu suma mata kuyu jaaa... ngantukk... haishh... macam mana lah nak masuk kelas kui 2.30 niee... hehee... dok dalam kelas tgk mata Effy dah kuyu dah... bukan kata dia.. aku ni pon 2x5 gak.. campur ngan sakit kepala sekali... 3 jenis sup kooot kami oder... SUP URAT KETIN, SUP EKOR, SUP DAGING... tudiiiaaa.... lemak lemak lemak... hahahahahaaa..... Pas balik dari Restoran Sup UK.. kami lepak kat Kedai Ayu lak... Nizam nk pekena ayaq teh ais kat situ lak... hehehee..... 

Nie 1st time aku lunch kat sana... x brapa best suasana dia.. menu pon tak banyak.. lebih kepada lauk tengah hari je... yang paling best aku rasa kalu pekena sup ni time malam... fuhhh....memang syok... hehehe....

Apa-apa pon aku syokk dapat lunch dengan depa suma... hehhee... leh lah mengeratkan lagi silaturrahim.. hehehe....  TQ jugak pada yang sudi belanja lunch kami.. hehehe... :) :) Jom-jom tgk gambar kat bawah nie... tapi tak banyak gambar yang aku amek... :)
>
<
Ni antara MENU yang kami pilih...

SUP URAT KETIN 
=untuk 3 orang makan=
 SUP EKOR
=sorang makan=
SUP DAGING
=sorang makan=
KERABU PERUT & PARU-PARU
=menu tambahan=
NASI PUTIH

ni lah "GENG BUS SEKOLAH" kata Jass 
dalam keta pon sempat lagi snap 1 pic.. hehe
(iena, effy, hada)
 Jass dah ready nak makan dah tuu...
semangkok SUP UK sebelah dia tu :p
 Sha dok cari apa dalam nasi tuuu... hehehe
 smile.. :)
 Jass & Effy
Nie En. Nizam... ehh ehh... silap2...
Nizam.. buang perkataan EN tu... :p
KETUA GENG BUS SEKOLAH :P

"geng bus sekolah",, lepas nie kita nak jalan-jalan cari makan kat mana pulak?? hehehe

1 comment:

  1. Fuhh..skunk da canggih blog cik syu kite nih..men klik link...terus kuo MUKA BUKU...lenkali kakak link kan lah ke blog adik eh....baru syok cikit..heheh....

    tak aci tak aci...korang sempat mik gamba lam kete tu...hehe....
    ni yang jelesss nih..haha..=p

    ReplyDelete